Thursday, February 25, 2010

(TR)Step by Step Guardsmen - Ilk post

merhaba!, burda cesitli boyama teknikleri ve boyadigim modelleri paylasmaya karar verdim. Cesitli forumlara tek tek atmaktansa herkesin gorebilecegi spesifik biyer olmasi daha rahat geldi.

Oncelikle daha onceden yazdigim bir tutorial olan birseyi koyayim dedim. Malesef farkli yerlerde olan seyler karisip forumlarda yokolabiliyor.

Baslamadan once bir not, malesef hala yeni fotograf makinama alisamadim, bagzi size problemleri olabilir, bidahaki sefere daha iyi olacaktir.

Kullandigim teknik gayet kolay, ve cok cok cok hizli. [u]Ama bu yontemi sadece tabletop quality boyamak istiyorsaniz kullanin[/u], cunku isin sonunda cok yakindan bakmak istemeyeceginiz seyler cikabilir ;)

Fotograflarin ustune basinca buyuyorlar.

Oncelikle, modelimizi kabaca bir boyama kitabi olarak dusunelim. Cesitli yerler cesitli ana renklere boyanicak. Ilk stepte metalik renklere bulasmiyoruz, highlight yapmiyoruz. Sadece duz ve purussuz bir anarenk istiyoruz.





Bu asamada renk olarak dheneb stone(foundation) Catachan green ve scorched brown kullandim. Siyah icinde chaosblack ile cok azicik beyaz karistirdim. (asla ama asla siyahi kutudan ciktigi gibi kullanmiyoruz).

Sonra highlightlari yapiyorum. Highlightlar icin koyu renkleri bleeched bone ile karistiyoruz, pantalonda beyaz (cunku pantalonun rengi bleeched bone dan daha acik). Highlight yaparken nekadar kat atarsak okadar iyi. Beyazlar, bleeched bone ile acilmis renkler, derinin cikintilari, ve daha sonra yapmak icin hazir beyaz acikken gozleri yaptik.






Bu etapta son detaylari koyacagim. Gozbenekleri, omuzlardaki dekaller. Ve toz. Tozu yaptigim 2 fircayi size gosteriyim, bunlari basitce boyayi alip sonra nerdeyse hic boya kalmicak sekilde (drybrushtan ote, resmen hic boya kalmasin) sildikten sonra pat pat pat pat diye vurarak tozlanmasini istedigimiz yerlere vuruyoruz. Tanklarida boyle yapiyorum. Burda omuzluklarin alt taraflari, ayakkabilar ve dizlere kadar bunu uyguladim, ayrica lasgunlarin ustundede var.










Ok tamamdir, simdi hersey (metalikler haric, onlari hala yapmadim) Devlan Mud ile inklemek icin hazir! Tum modeli onceki gibi yikiyoruz devlan mud ile, cok gelen yerleri kurumadan selpakla dokundurup suyunu alabiliriz.











Umarim yardimci olur. Dekalleri elle cizdim ben ama eger useniyorsaniz waterslide yapip ayni teknigi ustunde uygulayabilirsiniz. Dekali yapistirdiktan sonra alttaki renk ile (burda yesil) cesitli yerlerden boyasi cikmis gibi 2-3 firca darbesiyle bu efekt oluyor.

artik simdi..
FOR THE EMPEROR!

No comments:

Post a Comment